ODGcast, epizoda 16 - Završeci

ODGcast

Štovana gospodo, danas pričamo o svršecima, o završecima, o koncima, o krajevima, o točci na i i točki. Pridružuje nam se i gdin JobotBobica  a.k.a. Ranko (koji ima doktorat navodno (op. a. nema)) i dijeli što misli o najtužnijim dijelovima igraćih sesija - kada prestanu. No, saznajemo i da se ta tuga mora zaraditi i da je važno postavljati vremenske granice, ograničiti svoju igru kako bi možda bila bolja.

Saznajte više o tome u današnjoj epizodi.

Epizoda

Epizodu možete poslušati na Spotifyu ili Substacku; a reći nam svoje mišljenje na našem Discord kanalu.

Spomenuto

  • Check-In je igraći alat s kojim se radi provjera je li svima sve u redu što se trenutačno događa. Uglavnom ju koristi voditelj igre, ali mogu i igrači, a implementira se kada mislite da je nekome potencijalno neugodno, a ne žele to reći, pa maknete breme s njih.
  • Star Wars TIE Fighter je izašao 1994. godine za računala.
  • Chronicles of Darkness
  • Band of Blades

 

Napisao: danijel
Objavljeno: 23. 5. 2023. 12:52

A ako se tek sad susrećete s pojmom ODGcast - blago vama! Imate cijelu prvu sezonu za preslušati, otići na forum i biti general nakon bitke!

Blorb, ljudi! Kako ste? I mi smo dobro.

Nego, na ovoj zadnjoj epizodi sezone pričamo o blorb principu i kako je blorb suprotan od kvantuma.

Da me pitate o čemu smo pričali u ovoj epizodi, pravio bih se mrtav. Ali zato vam Karlo poručuje:

  • Zdravo, danas pričamo o nekom blogu na koji sam naišao i činio mi se zanimljiv. Blog priča o više stvari, ali najviše ga brine ili smeta kako se subverzije klišeja/žanra ustale i postanu toliko očekivane da izgube originalni smisao i sve je na kraju inverzija neke stvarnosti.

Za autora se to primjećuje u sveopćoj pop kulturi i pisanoj riječi, pa se i proširilo do TTRPG-ova.

Ti problemi su: