A Terror in Mirkwood

Popunjeno 4/4 mjesta

Remnants of Wrath

A Terror in Mirkwood

Godina je 2949. Trećega doba. Samo osam godina nakon Bitke pet vojski, planinu Erebor i okolna područja ponovno su zadesili strah i patnja. Orkovi sve ćešće pljačkaju trgovačke putove, a naselja su obasuta napadima vukova koji dolaze sa svih strana svijeta.

Izvor zla sasvim sigurno je Bijeli Rog, načinjen od kosti nepoznatog zmaja, pronađen u Sivim Planinama. Priroda njegove zastrašujuće moći je nepoznata, ali sreća u nesreći je što su ga petero junaka prije tjedan dana spasili iz ruku šumskih orkova. Runa, vlasnica Roga, pogođena je tajanstvenim prokletstvom od kojeg je šumski vilenjaci pokušavaju izliječiti.

Kralj Bard je zaključio da se rog mora što prije iznijeti iz Dalea i odnijeti nekom tko će znati što s njim. Izbor je pao na čarobnjaka Radagasta Smeđeg, koji živi skriven duboko u Mirkwoodu. Kralj poziva one najhrabrije koji su spremni obaviti ovaj iznimno opasan, možda i smrtonosan, zadatak.

Zima je već počela, a po zimi je velika šuma posebno opasna i neprohodna. Osim toga, priča se da se u Mirkwoodu probudilo veliko, opasno čudovište, od čijeg hoda tlo podrhtava a stabla se lome kao grančice.

Ali nemate izbora. Morate što prije odnijeti rog Radagastu. U pitanju je budućnost Rhovaniona, a možda i cijelog Međuzemlja.

Napomene

A Terror in Mirkwood je treća od šest epizoda open-table kampanje Remnants of Wrath koja se igra na ODG. Više detalja o kampanji na: http://bit.ly/ODGRemnantsOfWrath

Adventures in Middle-Earth is a tabletop role-playing game published by Cubicle 7. It is set in J. R. R. Tolkien's Middle-earth, in the time between The Hobbit and The Lord of the Rings. It is a redesigned version of The One Ring Roleplaying Game that is compatible with the fifth edition rules of Dungeons & Dragons (D&D), via the Open Game License (OGL).

Prijave se otvaraju
GM: DanielK
Igrača: 4
X